میثم شکری ساز مدیر و کارآفرین ملی

  • میثم شکری ساز یکی از کارآفرینان نمونه و مدیران جوان کشور است که در زمینه تالیف و ترجمه کتاب نیز فعالیت‌های متعددی در رزومه خود دارد. کتاب‌های تالیف و ترجمه شده توسط دکتر شکری ساز، معمولاً در زمینه‌ها مدیریت، بازاریابی و فروش، روانشناسی و کسب و کار هستند. در این مطلب با ما همراه باشید تا ابتدا نگاهی به رزومه میثم شکری ساز و فعالیت‌های او انداخته و در ادامه نیز کتاب‌های تالیف شده و ترجمه شده توسط وی را معرفی و بررسی کنیم.

    بیوگرافی میثم شکری ساز

    دکتر میثم شکری ساز متولد سال 1365 شمسی است. وی دارای تحصیلات دکترای کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیر کبیر تهران و همچنین کارشناسی مهندسی صنایع است.

    میثم شکری ساز هم اکنون به‌عنوان یکی از کارآفرینان موفق و مدیران نمونه کشوری شناخته می‌شود. وی همچنین از برجسته ترین مشاوران کشور در حوزه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و فروش، منابع انسانی و کارآفرینی است.

    دکتر میثم شکری ساز کارآفرین ایرانی
    تصویری از دکتر میثم شکری ساز

    میثم شکری ساز در حال حاضر مدیر و رئیس هیئت مدریه هولدینگ پارس پندار نهاد است. این مجموعه فعالیت‌های متعددی در زمینه آموزش مجازی، آموزش حضوری، انتشارات، مشاوره کسب و کار و کاریابی انجام می‌دهد.

    همان‌طور که بالاتر گفته شد، دکتر آریا پارسا همچنین یک مولف و مترجم است و کتاب‌های متعددی را در حوزه‌های مختلف تالیف و ترجمه کرده است. علاقه میثم شکری ساز به این حوزه‌ها، خود جرقه‌ای برای مطالعه به‌روز در این حوزه‌ها و ارائه جدیدترین دیدگاه‌ها و مطالب به جامعه علمی ایران بوده است. در ادامه نگلاهی به این کتاب‌ها می‌اندازیم.

    معرفی کتاب های میثم شکری ساز

    میثم شکری ساز بیش از 20 عنوان کتاب تالیف و ترجمه کرده است. در ادامه لیست مهم‌ترین کتاب‌های این نویسنده و مترجم جوان را به تفکیک کتاب‌های تالیف شده و ترجمه شده می‌خوانیم؛ پیش از آن بیایید ببینیم نوشتن کتاب توسط مدیران و کارآفرینان، چه فوایدی دارد؟

     

    چرا مدیران و کارآفرینان باید زندگینامه‌هایشان را بنویسند؟

    خواندن زندگینامه افراد موفق طرفداران زیادی دارد. این کار فواید زیادی هم دارد که با هم بخشی از آن‌ها را می‌خوانیم:

     

    1- الهام بخش باشند!

    کارآفرینان باید زندگینامه‌هایشان را بنویسند تا الهام‌بخش و انگیزه‌بخش دیگران باشند. چه بسیار جوانانی بوده‌اند که تنها با خواندن یک موفقیت یا یک دستاورد، جرقه‌ای در ذهنشان زده شده و راه پیشرفت و رشدشان را پیداکرده‌اند و به سمتشان رفته‌اند و خودشان هم به موفقیت‌های استثنائی رسیده‌اند. یک کارآفرین خوب، باید بتواند در دیگران هم انگیزه موفقیت ایجاد کند. البته نه صرفاً انگیزشی، بلکه با ذکر موانع و دشواری‌های مسیر راه موفقیت!

     

    2- خودشان روند پیشرفتشان را مرور کنند

    نوشتن زندگینامه و حتی چاپ آن‌ها در قالب کتاب، می‌تواند مروری بر خاطرات گذشته و انگیزه‌ای برای خود کارآفرینان باشد. اینکه چه مسیری را طی کرده‌اند، چه سختی‌هایی کشیده‌اند، چه نه‌هایی شنیده‌اند و چگونه از زیر بار شکست‌ها کمر راست کرده‌اند و دوباره از جای بلند شده‌اند.

    مرور این خاطرات بدون شک حس خوبی به همراه خواهد داشت و انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه راه خواهد شد.

     

    3- ممکن است روش‌های تازه از دلش بیرون بیاید!

    در دل کتاب‌های زندگینامه، مسائل بسیاری نهفته که خود کارآفرینان برایشان راه‌حل‌هایی گفته‌اند. ممکن است با خواندن این مسائل، راه‌حل‌های تازه‌ای به ذهن مخاطبین برسد و خود، جرقه کسب‌وکارهای دیگر و ایده پردازی‌های تازه شود. تمام این موارد نشان می‌دهد نوشتن زندگینامه توسط کارآفرینان موفق، امری ضروری و چراغ راه کسانی است که قصد کارآفرین شدن و تکرار موفقیت‌های مشابه را دارند.

     

    4- برای ارتباطات، اعتبار و شبکه سازی عالی است!

    وقتی شما به عنوان کارآفرین کتاب زندگینامه‌تان را بنویسید، اعتباری دوچندان پیدا خواهید کرد. به‌طورکلی نوشتن یک کتاب، می‌تواند اعتبارتان را زیادتر کند. ضمن اینکه احتمال شبکه‌سازی و آشنا شدن سایر کارآفرینان با شما هم وجود دارد. ممکن است کسانی به شما نیاز داشته باشند ولی تابه‌حال پیدایتان نکرده باشند. با این روش احتمال ایجاد ارتباطات قدرتمند و آشنایی با دیگران وجود دارد.

     

    کتاب های تالیفی میثم شکری ساز

    تاکنون بیش از 10 عنوان کتاب با موضوعات مختلف توسط میثم شکری ساز تالیف و چاپ شده است. مهم‌ترین موارد آن‌ها و توضیحات مختصر از هر کتاب را در زیر می‌بینید:

    • ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت – میثم شکری ساز (1396)، نصوح، شابک:  978-600-5088-58-8

    بر روی جلد این کتاب می‌خوانیم:

    مدیران و رهبران سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسه‌ها، نهاد‌ها و… همگی باید همگام با تغییر و تحولات در تئوری‌های جدید (سازمان، مدیریت و رفتار سازمانی) آگاه بوده تا بتوانند با دانش مناسب برخورد لازم را بر حسب شرایط و اوضاع جدید نشان دهند.

    این کتاب به دنبال آن بوده تا با ارائه نظریه‌ها و مفاهیم نو برحسب تغییرات جدید (اوضاع اقتصادی ناپایدار، فناوری‌های بسیار متغیر، رقابت‌های جهانی، تنوع نیروی کار و ساختارها سازمانی جدید و…) اندکی خلاء علمی موجود در این زمینه را پوشش دهد.

    • بازاریابی نوگرا – میثم شکری ساز (1396)، شابک : 978-600-5088-56-4

    در توضیحات این کتلاب می‌خوانیم:

    بازاریابی و بازارسازی از جمله عوامل مهمی است که می‌تواند به فروش یک کالا و محصول و یا فروش خدمات مختلف کمک کند. برندها و تجارت‌ها از بازاریابی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند.

    در واقع می‌توان گفت، یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک تجارت بازاریابی است و موفقیت در آن می‌تواند تمامی جنبه های مختلف یک کسب‌وکار را تحت تاثیر قرار دهد.

    • سیاحت و مهاجرت تحصیلی از دیدگاه اسلام – پارسیان دانش پندار (1398) – شابک  :  01-45-7016-622-978

    در توضیحات این کتاب می‌خوانیم:

    مهاجرت پدیده‌ای اجتماعی است که تاثیرهای فراوان در ابعاد گوناگون جوامع بشری دارد. از جمله پیامدهای عمده‌ی آن پیدایش تمدن‌هاست. تاریخ نشان می‌دهد که قدیمی‌ترین تمدن‌ها تا جدیدترین آنها به دنبال یک مهاجرت ظهور یافته‌اند…

    کتاب استوار دکتر میثم شکری
    تصویری از کتاب استوار دکتر شکری ساز
    • مدیریت کسب و کار نوین – میثم شکری ساز – شابک: 9-58-6512-622-978

    در توضیحات این کتاب آمده است:

    دنیای کسب و کار دنیایی آکنده از رقابت است و در این عرصه کسانی پیروز می‌شوند که به ابزارهای نوین مدیریتی مجهز باشند. در این فضای رقابت و فراز و نشیب سازمان‌هایی برنده خواهند شد که اصول علمی و کاربردی مدیریت در روح و کالبدشان جریان داشته باشد. به عبارتی امروزه با افزایش تقاضاهای جامعه از سازمان‌ها، نقش سنتی سازمان‌ها به چالش کشیده شده است. سازمان‌ها دیگر صرفاً موجودیت های قانونی که با ارائه محصولات و خدمات سود ایجاد می‌کنند، نیستند. بلکه آن­ها در قبال جامعه هم مسئولند.

    • روابط فرد و سازمان – پارسیان دانش پندار – شابک: 1-54-6512-622-978

    در توضیحات این کتاب آمده است:

    مدیران موفق شطرنج بازان قهاری هستند که می­دانند هر کارمند منحصربفرد است و برای پیروزی و موفقیت­هایش در صفحه سیاه و سفید کسب و کار باید آن را طبق مهارت‌ها و ظرفیت­هایش در سازمان حرکت دهد.

    مدیریت افراد بر یادگیری، بهره برداری از تفاوت‌ها، فرآیند منصفانه و اصولا عواملی تمرکز دارد که بیشتر  آنها را بدیهی می­دانیم، ولی برای درک بهتر و استفاده بیشتر از آنها تلاش نمی­کنیم.

    کتاب روابط فرد و سازمان دریچه­ای جدید را به دنیای کسب وکار گشوده تا مدیران و کارکنان سازمان‌ها با الهام از آن به نحوه ی صحیح و درست با یکدیگر به این مهم دست یابند.

    • بازاریابی و کسب و کار اسلامی – پارسیان دانش پندار – شابک: 4-1-99614-622-978
    • بازاریابی ویژه MBA – میثم شکری ساز (1399)، شابک: 6-59-6512-622-178 – انتشارات پارسیان دانش پندار
    • به کانادا خوش آمدید – پارسیان دانش پندار (1399)

     

    کتاب های ترجمه شده توسط میثم شکری ساز

    آقای میثم شکری ساز علاوه بر تالیف، بیش از 15 جلد کتاب نیز از به زبان فارسی ترجمه کرده است. مهم‌ترین عناوین آن‌ها را در زیر می‌خوانید:

    • توهم باهوشی 1 – دیوید مکرینی – پارسیان دانش پندار (1399) – شابک: 6-00-7296-622-978
    • توهم باهوشی 2 – دیوید مکرینی – پارسیان دانش پندار (1399) – شابک: 2-24-7296-622-978
    • بازاریابی گوریلی – تونی اندرسون – خاموش – شابک: 1-6597-04-600-978
    • استوار – آنتونی رابینز – نقش مانا – شابک: 8-52-5956-600-978
    • آسایش در آرامش – آلن و بارابرا پیس – خاموش – شابک: 1-2-874-95-600-978
    • فراتر از استراتژی – رابین اسپکیولند – نقش مانا (1389) – شابک: 3-84-7418-964-978
    • رژیم کتوژنیک – جاش آکس – پارسیان دانش پندار – شابک: 5-18-7016-622-978
    • تویی که ذهن برنده ای – کریس روی کرافت ویویس (1392) – شابک: 2-129-218-964-978
    • رازهای بازاریابی قدرتمند – پیتر ارس، جورج ترک (1392) – شابک: 5-128-218-964-978
    • هنر شناخت مردم – جان کرمر – پارسیان دانش پندار (1399) –شابک: 5-1-712-99-622-978
    • مذاکره با دستان خالی – هیزلداین، سایمون – پارسیان دانش پندار (1398) – شابک: 8-0-99712-978
    کتاب رژیم کتوژنیک مهندس شکری ساز
    تصویری از کتاب رژیم کتوژنیک دکتر شکری ساز

    کتاب‌های برتر [میثم شکری ساز]

    بدون شک با انتشار و در دسترس قرار گرفتن کتاب‌ها، بعضی از آن‌ها از بعضی دیگر پرفروش‌تر و پرطرفدارتر هستند.

    بعضی از کتاب‌های آقای شکری ساز هم با اقبال بیشتری در بازار روبرو شدند و جز کتاب‌های برتر این نویسنده و مولف قرار گرفتند. برترین کتاب‌ها را در زیر می‌بینید:

    • استوار

    در توضیحات این کتاب می‌خوانیم:

    سال 2008 وقتی بحران مالی به شدت به اقتصاد جهانی صدمه زد را به یاد می آورید؟ چه احساسی داشتید؟ زمانی که به نظر می رسید جهان در حال نابود شدن است؛ ترس، اضطراب، و عدم اطمینانی که وجود همه ما را گرفته بود به خاطر می آورید؟ بازارهای سهام سقوط کرد.

    افراد کمی هستند که جواب های قطعی را دارند. معدودی از ذهن های مالی فوق العاده که فهمیده اند چطور در زمان های خوب و بد پول در بیاورند. پس از گذراندن 7 سال مصاحبه با این استادان بازی‌های مالی، قصد دارم جواب ها، دیدگاه‌ها، و اسرارشان را به شما بگویم تا پس از آن این درک را به دست آورید که چطور، حتی در این دوره نامطمئن، موفق شوید.

    • توهم باهوشی 1
    • توهم باهوشی 2
    توهم باهوشی دکتر شکری ساز
    تصویری از کتاب توهم باهوشی دکتر شکری ساز

    در توضحیات این کتاب می‌خوانیم:

    شما اطلاعاتی جزیی در مورد توهم و راه­های تسلیم شدن در مقابلش را در دست دارید. شما فکر می­کنید که طریقه کار جهان را می­دانید، اما اینطور نیست.

    نظرات در طول زندگی در ذهن هر شخص تشکیل می­شود. همچنین داستان را در مورد شخصیت واقعیتان و علت انجام کارهای مختلف می­سازید. این داستان آنقدر ادامه می­یابد که کاملا واقعی به نظر می­رسد… .

    • بازاریابی گوریلی

    در توضیحات این کتاب آمده است:

    کتاب بازاریابی گوریلی داستان یک شـرکـت هـواپیـمـایـی پیشرو و نـارنجـی رنـگ اسـت کـه تـوسـط مـالـکـش اسـتلیـو هـاجــی ایـنـائــو در مــیـان شـرکت‌هـای غول هـواپیمایی اروپـا سر بر آورد و در نبردی فـرسـایـشـی بـر سـر بـازار و بـازاریــابــی پیــروزی‌هـای بـی نـظـیـری بـه دســت آورد به طـوری که پـس از چـند سـال خــودش تـبـدیـل بـه یـکــی از غـول هـای صـنعت هوانوردی شـــد.

    • رژیم کتوژنیک

    در توضیحات این کتاب آمده است:

    بدن ما نیاز به انرژی دارد. حتما می‌دانید که یکی از مهم‌ترین منابع انرژی برای بدن و مغز ما مواد قندی است. بسیار خب! حالا چه می‌شود اگر بدن‌مان را وادار کنیم تا به جای قند، انرژی‌اش را از چربی‌ها بگیرد و به این ترتیب به چربی سوزی و لاغر شدن و در نتیجه سالم‌تر ماندن ما کمک کند؟
    با کتاب رژیم کتوژنیک که با ترجمه میثم شکری ساز تهیه شده است همراه شوید تا به صورت علمی و موثر روشی تازه و جالب برای لاغر شدن و همچنین سالم و سبک بال زندگی کردن به شما آموزش بدهیم… .

    میثم شکری ساز علاوه بر تالیف کتاب، مقالات و تحقیقات پژوهشی داخلی و خارجی متعددی نیز در رزومه خود دارد. در ادامه این مطلب نگاهی به سوابق پژوهشی این مدیر جوان می‌اندازیم.

     

    یک آموزش در مورد توهم باهوشی از میثم شکری ساز

    استیون هاوکینگ روزگاری گفته بود:

    بزرگ‌ترین دشمن انسان جهل نیست، توهم باهوشی و دانش است!

    لابد شما هم دیده‌اید کسانی که ادعا می‌کنند در هر چیزی استادند و دارای نظریه‌های قدرتمند و اثربخش. مثلاً یکی از دوستانتان با خواندن فقط چند خط محتوای تلگرامی در مورد رژیم غذایی، برای شما یک نسخه می‌پیچد و مدعی است که آن نسخه به راحتی شما را به وزن ایدئال می‌رساند.

    یا موارد مشابه دیگر که هیچ پایه و اساس علمی ندارند.

    متأسفانه توهم باهوشی، یک بیماری در عصر حاضر است. توهم دانش ازآن‌جهت بد است که یادگیری را متوقف کرده و حتی باعث پسرفت آدمی می‌شود.

    انسان‌های دارای توهم باهوشی، نیازی به یادگیری مطالب علمی و دقیق نمی‌بینند و احساس می‌کنند عالم دهرند!

    برای اینکه بفهمید دچار توهم باهوشی و دانش هستید یا خیر، سخن را کوتاه می‌کنیم و فقط توجه شما را به جمله زیر جلب می‌کنیم:

    اگر بدون گذراندن پیش‌نیازها، بدون تحمل سختی و صرف وقت زیاد احساس کردیم مفهومی علمی را درک کرده‌ایم، باید بدانیم به‌احتمال بالا، دچار توهم دانش شده‌ایم…

     

    سوابق پژوهشی میثم شکری ساز

    پژوهش‌های متعدد داخلی و خارجی و حتی همکاری‌های متعدد با سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در رزومه [میثم شکری ساز] به‌چشم می‌خورد. در ادامه با مهم‌ترین دستاورد‌های پژوهشی دکتر شکری ساز آشنا خواهید شد:

    مهم‌ترین سوابق پژوهشی داخلی:

    • عوامل موثر بر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تجارت الکترونیک بر رشد اقتصادی شرکت های کارآفرین
    • بررسی جهت گیری کارآفرینانه و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد سرمایه گذاری های جدید شرکت
    • شناسایی و رتبه بندی موانع کارآفرینی در ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی
    • شکری ساز، میثم (1395)، تاثیرآموزش الکترونیکی در فرهنگ کارآفرینی «بررسی مشکلات و رفع موانع» ،فصلنامه فرهنگی هنری «اندیشه هنر» سال نخست شماره 2، زمستان
    • نقش E-learning در کارآفرینی
    • ارزیابی و اولویت بندی موانع ارتباط بین صنعت و دانشگاه و ارائه راهکارهائی جهت رفع این موانع
    • The concept of market development in E-learning an approach in pars.E-learning.
    • Study of the corporate E-learning market in Iran, by making use of SWOT one of strategic management tools
    • Transformation Leadership as a Pivotal Principle for Achieving Organizational Innovation Dr.Alireza Shirvani Dr.Meisam Shekarisaz.

    مقالات و پژوهش‌های خارجی میثم شکری ساز:

    • بررسی میزان تاثیر محرک های محیطی بر قصد تجارت اجتماعی با توجه به نقش میانجی تجربیات مشتریان مجازی. کنفرانس بین المللی در قرن بیست و یکم (ایتالیا سال 1397)
    • Investigation of entrepreneurial orientation and marketing capabilities on the performance of new international investments considering the moderating role of competition intensity
      کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت و مهندسی صنعتی همایش بین المللی در کشور استرالیا-1397
    • Designing and testing a model for entrepreneurial development with a focus on individual, group, organizational and environmental Components.

    ارائه شده در اجلاس جهانی کار آفرینی و کسب و کار در کشور کانادا (حضور در اجلاس 1398)

    سوابق همکاری پژوهشی با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف:

    • پروسه تعیین بازار هدف در بازاریابی و فروش محصولات اسنوا
    • بهینه سازی خط تولید شرکت صنعتی نفت ابزار
    • پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت در شرکت مهندسی پدید آوران راهیاب

     

    ویژگی های برتر میثم شکری ساز که به او در کارآفرینی کمک شایانی کرده است

    در ادامه تعدادی از ویژگی های برتر دکتر شکری ساز که به وی در اشتغال آفرینی و موفقیت در کسب و کار کمک کرده است را مرور می کنیم:

    حس کنجکاوی بالای دکتر شکری ساز

    کارآفرین های برتری همچون میثم شکری ساز دارای حس کنجکاوی بالایی هستند. برخورداری از حس کنجکاوی امکان جست و جو و یافتن فرصت های جدید را به آنان خواهد داد. اگر سوال یا مسئله ی حل شدنی برای این افراد وجود داشته باشد، در تلاشند که جواب و راه حل مشکلات خود را پیدا کنند.

    برخورداری از ویژگی انطباق پذیری بالا

    وجود و ماهیت کسب و کارها پس از گذشت زمان تغییر می کند. یک کارآفرین برای خلق و انجام کارآفرینی با چالش ها و فرصت های جدیدی برخورد می کند. آماده شدن برای هر چالش و مسئله ای، سخت و دشوار به نظر می رسد. یک کارآفرین در هنگام قرار گرفتن در اینگونه موارد، باید در ابتدا به ارزیابی شرایط بپردازد و سپس خود را با آن ها وفق دهد. به گونه ای که هماهنگی و تطبیق او موجب لطمه به کسب و کارش نشود و تغییر ایجاد شده در جهت پیشرفت و موفقیت کارش موثر واقع شود.

    انجام آزمایش های سازمان یافته در هنگام مواجهه با چالش ها

    اگر یک کارآفرین فرصت و موقعیت جدیدی را مرتبط با کسب و کار خود پیدا نمود، باید بفهمد که آیا در جهت پیشرفت کسب و کارش موثر است یا خیر. به همین خاطر برای یافتن این جواب باید آزمون هایی را انجام دهد تا از مفید بودن آن مطمئن شود. به عنوان مثال، اگر شما به عنوان یک کارآفرین، ایده و طرحی در ذهن دارید باید از کارایی آن مطمئن شوید و بفهمید که آیا مشتریان به خلق ایده شما بها می دهند یا خیر.

    کلاس های میثم شکری ساز

    دکتر شکری ساز علاوه بر تالیف و ترجمه کتاب، با برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مختلف، دانش و تجربیات خود را در خلال این کلاس‌ها به دانش پذیران و علاقه‌مندان منتقل می‌کند.

    از جمله مهم‌ترین کلاس‌های میثم شکری ساز می‌توان به این موارد اشاره کرد:

    • کلاس 25 راز موفقیت
    • کلاس تسخیر قلب مشتری
    • کلاس هدف گذاری
    • کلاس فنون مذاکره و فروش

    در این ویدئو می‌توانید نمونه مطالب ارائه شده در کلاس‌های میثم شکری ساز را ببینید:

    سمینارهای برگزار شده توسط میثم شکری ساز

    میثم شکری ساز همچنین سمینارها و سخنرانی‌های متعددی با موضعات مختلف برگزار کرده است که مهم‌ترین موارد آن را در زیر می‌بینید:

    • سخنرانی و معرفی کتاب فراتر از استراتژی، در سمینار کشتی نوید دریا، منطقه آزاد کیش، مهر 1389
    • سخنران در سمینار تخصصی روانشناسی فروش و بازاریابی با همکاری شرکت فکر برتر، 1 بهمن 1389
    • سخنرانی در سمینار روان شناسی فروش، بهمن 1389 ، هتل آسمان
    • سخنرانی سمینار زبان های خارجه ، اسفند 1389 ، دانشگاه صنعتی اصفهان
    • سمینار تخصصی تشریفات 1394
    • همایش اقتصاد مقاومتی سال 1395 شرکت در همایش اقتصاد مقاومتی
    • سخنرانی 25 راز موفقیت دانشگاه صنعتی اصفهان
    • سخنرانی مهندسی ارتباطات موثر دانشگاه اصفهان
    • سخنرانی در هواپیمایی جمهوری اسلامی ( هما)
    • سخنرانی در اولین همایش بین المللی نقش اثربخش بانوان در برندهای پایدار در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما ،آذر ماه 1396
    • سخنران و برگزارکننده اولین اجلاس ملی کارآفرینی و مدیریت کشور -اسفند 1396
    • سخنران و برگزارکننده اولین اجلاس ملی کارآفرینی و مدیریت کشور -اسفند 1397
    • سخنران و برگزارکننده سمینار بزرگ امید (فرصت های کسب و کار و اشتغال برای جوانان) -اردیبهشت 1398

    دانلود رزومه دکتر میثم شکری ساز

    سخن پایانی

    دکتر میثم شکری ساز یک کارآفرین نمونه، مدیر توانا، سخنران، مولف و مترجم است که با توجه به سن نه‌چندان بالای خود، دستاوردهای متعددی در حوزه‌های مختلف به‌دست آورده است.

    در این مطلب نگاهی به کتاب‌های تالیف و ترجمه شده [میثم شکری ساز] و فعالیت‌های پژوهشی و علمی او انداختیم. ضمن اینکه آموزش‌های ایشان در زمینه‌های مختلف همچون ترس از اشتباه کردن و ترس از شکست را در سایر مقالات می‌توانیم مطالعه کنیم.

     

    سوالات متداول:

    میثم شکری ساز کیست؟

    میثم شکری ساز یکی از کارآفرینان نمونه، مدیران برتر کشوری، مولف و مترجم و سخنران انگیزشی است که دستاوردهای متعددی در زمینه‌های مختلف در رزومه خود دارد.

    دکتر میثم شکری ساز چه کتاب‌هایی را تالیف کرده است؟

    تاکنون بیش از 10 عنوان کتاب با موضوعات مختلف توسط میثم شکری ساز تالیف و چاپ شده است. ناگفته های تاریخ مدیریت، روا=بط فرد و سازمان، مذاکره با دستان خالی و به کانادا خوش آمدید نمونه این کتاب ها هستند.

    میثم شکری ساز چه کتاب هایی را ترجمه کرده است؟

    میثم شکری ساز علاوه بر تالیف، بیش از 15 جلد کتاب نیز از به زبان فارسی ترجمه کرده است. توهم باهوشی 1 و 2، استوار و رژیم کتوژنیک نمونه های کتاب های ترجمه شده توسط میثم  شکری ساز است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    4 پاسخ به “میثم شکری ساز مدیر و کارآفرین ملی”

    1. دکتر میثم شکری ساز
      با وجود اینکه جوان هستید ولی موفقیت‌های زیادی به دست اوردین. دمتون گرم و ارزوی خوشبختی و شادکامی.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *