معرفی رشته مدیریت فناوری اطلاعات مشاهده مجوزات

مدیریت فناوری اطلاعات | آموزش نیروی انسانی متخصص در زمینه های مربوط به فناوری اطلاعات و مدیریت جهت تامین نیازهای امروز و فردای مدیریت از جمله اهداف تاسیس کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات در بعضی از دانشگاه های ایران است. در واقع هدف از پیدایش این رشته آموزش مدیران سازمان های خصوصی و دولتی، مدیران مرتبط با واحد های فناوری اطلاعات در سازمان ها، مشاورین ارشد مدیریت و مسئولان طرح های تحول سازمانی به دانش های مرتبط با زمینه های مدیریتی فناوری اطلاعات و ارتباط آن با مسائل گوناگون سازمان و مدیریت می باشد.

علاقه مندان به رشته مدیریت فناوری اطلاعات این امکان را دارند تا در سه گرایش مدیریت منابع اطلاعاتی، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته و نظام کیفیت فراگیر به تحصیل بپردازند. این رشته به دلیل ماهیت میان رشته ای آن برخی از دروس اصلی علوم مدیریت و تعدادی از دروس مربوط به علوم مهندسی و کامپیوتر را نیز شامل می شود.

پس از این دوره چه موقعیت شغلی برای شما ایجاد می‌شود؟

فارغ التحصیلان رشته ی مدیریت فناوری اطلاعات پس از ورود به بازار کار قادر به درك تحولات سازماني، به ويژه در سطوح برنامه ريزي و سياست گذاري ها و شناخت بهتر عوامل مرتبط با زمينه هاي رقابت در محيط كسب و كار كنوني و در نهايت تقويت قابليت هاي تحليل و تصميم گيري می باشند. فارغ التحصيلان رشته ی مدیریت فناوري اطلاعات قادر خواهند بود جنبه هاي بحراني فعاليت ها را شناسايي نموده و در جهت پياده سازي استراتژي هاي متاثر از آن فعاليت نمايند. شرایط کنونی کشورمان ایران آمادگی کامل برای به کار گیری فارغ التحصیلان مدیریت فناوری اطلاعات در همه ی بخش های خصوصی و دولتی را دارد هر چند افراد توانمند و با مهارت در الویت به کارگیری و از شرایط مطلوب تر کاری برخوردارند.

 

مبلغ 1,250,000 تومان

مهلت ثبت نام: تکمیل ظرفیت

ظرفیت ۳۵ نفر 4 نفر مانده

لیست دروس ترم یک کارشناسی ارشد

  • مبانی و زیرساخت فناوری اطلاعات (۲ واحد)
  • مبانی مدیریت دانش (۲ واحد)
  • سیستم های مدیریت بانک های اطلاعاتی (۲ واحد)
  • مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات (۲ واحد)
ثبت نام آنلاین